CUM POT FACE O CARIERĂ

Procesul de Recrutare

Ajungem la candidații noștri prin mai multe canale diferite. Instrumentele pe care le folosim mai intens sunt "Sunshine", baza corporativă de date cu candidați, precum și portaluri de carieră, firme de consultanță și site-uri de rețele profesionale. După aplicarea la Bilim Pharmaceuticals, candidații sunt evaluați de către echipa noastră competentă de Resurse Umane, în conformitate cu catalogul nostru  “Qualifications” and “Capabilities”.

În conformitate cu specificațiile postului vacant, echipa noastră de resurse umane include candidați în procesul “capability-based evaluation”. În acest stadiu, în plus față de interviuri, practicile de evaluare, teste de personalitate, teste generale de talent, teste la limbi străine și examene de verificare a cunoștințelor sunt efectuate.
Fiecărui candidat care completează cu succes toate aceste etape este oferit un loc de muncă. Ca rezultat al interviul final, rezultatul este oferit acelor candidați care nu au fost considerați corespunzători pentru poziția respectivă. Fiecare candidat este informat cu privire la rezultatele procesului de recrutare în privat.

Instrumente folosite în procesul de angajare sunt:

Interviuri Capability-Based: Scopul nostru este de a determina competyențele candidaților noștri și dacă aceștea se încadrează în cerințelepentru funcția vacantă, în baza experienței lor de muncă anterioare sau comportamentului în situația diferitelor probleme. Aplicăm tehnica interviului capability-based pentru toate pozițiile. Toți managerii implicați în procesul de recrutare au fost deja de instruiți cu privire la tehnica interviului Capability-Based.

Testele generale de talent: Aplicăm testul general Talent pentru recrutarea de reprezentanti medicali. Testul general talent care cuprinde două părți - cantitativă și verbală - are scopul de a măsura rata de percepție vizuală, raționament, memorie de lucru, numerică, precizia și performanța orientare în spațiu. Secțiunea cantitativă a testului evaluează capacitățile în interpretarea tabelelor și datelor statistice, în timp ce secțiunea verbală evaluează modul în care se înțeleg diferite expresii și idei și modul în care interpretează logica din spatele lor.

Testele de masurare a atenției: Acestea sunt instrumente care sunt utilizate pentru a evalua următoarele capacități: atenție la detalii, de concentrare, compararea vizuală, realizarea instrucțiunilor vizuale, abilitatea de a recunoaște eșecurile, etc.

Inventarul de Interese: Teste care măsoară interesele și comportamentul candidaților, scopul fiind de a evalua tendințele emotionale, intelectuale, comportamentale și profesionale și comportamentul lor în diverse situații.

Inventarul motivațional: Acesta este un instrument folosit pentru a masura cît de motivați și interesați sunt candidații pentru pozițiile disponibile.

Inventarul Profesional de Personalitate: Este un inventar, care este folosit pentru a înțelege modul în care candidații pot lucra în orice mediu de afaceri, modul în care reacționează în condiții dificile, și cum să facă față problemelor.

Teste de cunoștințe profesionale: Această metodă este folosită în principal în departamentele de cercetare și dezvoltare, care necesită cunoștințe de înalt nivel tehnic și expertiza controlul nostru de calitate.

PRICTICA CENTRULUI DE EVALUARE

În cadrul Centrului de Evaluare, vom face uz de kituri de talent, care sunt incluse în Corporate Capability Catalog și e stabilit separat pentru fiecare post. Candidații care îndeplinesc cerințele de calificare pentru poziția pe care au solicitat, sunt luați în considerare în cadrul Centrului de Evaluare. Noi efectuăm evaluarea cerințelor postului respectiv cu evaluatorii noștri competențe profesionale, care au experiență în monitorizarea comportamentului, și prin utilizarea a o varietate de instrumente recunoscute la nivel internațional și de încredere.

PROGRAMUL DE MARKETING TRAINING

În compania noastră, noi aplicăm programul de marketing training, care este proiectat pentru a perfecționa managerii de produs din companie. Noii absolvenți de universitate sau toți candidații cu pînă la 1 an de experiență în muncă pot aplica pentru programul de marketing training. La Bilim Pharmaceuticals, acei angajați care au început cariera lor ca Marketing Trainer sunt imlicați în programul de orientare. Acești termeni pot varia de la 6 luni la 1 an și numiți ca Manager de Produs în dependență de performanțele sale.